3 TCe, a to oznacza seryjny filtr cząstek stałych na pokładzie

2019-10-18

Gdy filtr cząstek stałych zaczyna odmawiać posłuszeństwa, właściciel pojazdu od razu łapie się za kieszeń. W większości nowoczesnych samochodów typu diesel jest montowany filtr DPF, który ma za zadanie sprzyjać ochronie środowiska. Codzienna jazda po mieście nie stwarza odpowiednich warunków, aby filtr cząstek stałych http://dpf-warszawa.pl/ oczyścił się automatycznie. 3 TCe, a to oznacza seryjny filtr cząstek stałych na pokładzie. Ostatecznie, filtr cząstek stałych to ukłon w stronę natury. Filtry cząstek stałych cały czas bardziej popularne są w silnikach diesla. Francuzi łączą filtr. Warto mieć także na względzie, że usunięcie filtra cząstek stałych jest procesem niezbyt tanim i dość skomplikowanym. W takich warunkach filtr cząstek stałych będzie się oczyszczał. Od kilkunastu lat filtr cząstek stałych jest obecny praktycznie w każdym nowym pojeździe z silnikiem diesla. Niestety kilka lat temu okazało się, że w czasie w którym diesle kneblowane filtrami cząstek stałych i konwerterów katalitycznych stały się naprawdę czyste, silniki benzynowe zostały sporo w tyle. Po czyszczeniu DPF jego sprawność wraca do poziomu nowego filtra cząstek stałych. Oprócz tego warto wspomnieć, że niesprawny filtr może znacznie bardziej zaszkodzić środowisku, niż jazda autem, który w ogóle go nie posiada. W końcu, ilość niespalonych cząstek stałych można zmniejszyć także specjalnymi preparatami. Filtr cząstek stałych pojawił się w motoryzacji w połowie lat 90-tych. Od dwóch lat producenci montują filtr cząstek stałych GPF w silnikach benzynowych. Na czym polega problem cząstek stałych w benzyniaku? Kiedy auto używane jest głównie na krótkich dystansach, bardzo często pojawia się problem z filtrem cząstek stałych. 9T R3 emituje 28 razy więcej cząstek stałych na cm3 (! POPIOŁU Popiół gromadzi się w filtrach cząstek stałych jako niepalny materiał pozostawiony po regeneracji filtra i utlenianiu sadzy. Filtry cząstek stałych to zmora kierowców nowoczesnych samochodów z silnikami Diesla. W efekcie zwiększa się spalanie, filtr cząstek stałych zostaje zapchany, a silnik może zostać unieruchomiony. Większa ilość niespalonych cząstek stałych pojawi się w spalinach wskutek chociażby gwałtownego przyśpieszania przy niskich obrotach silnika. Zapewniamy darmowy odbiór przez naszego kuriera DPF do regeneracji oraz wysyłkę po czyszczeniu filtra cząstek stałych. Mając na pokładzie filtr cząstek stałych nie oszczędzajmy także na paliwie ani na oleju. Filtr cząstek stałych oczyszcza spaliny z sadzy i popiołu. Jeśli swoim autem jeździsz głównie w mieście, raz na jakiś czas powinieneś wyjechać na nieco dłuższą podróż, by filtr na pewno osiągnął wymaganą temperaturę i spalił osadzone na nim cząstki. PSA zapewnia jednak, że filtr GPF ma mieć korzystny wpływ na środowisko, bowiem pozwoli ograniczyć emisję szkodliwych związków do atmosfery o 75 procent. Dlaczego warto regenerować filtr DPF u nas ? Zaczniemy od tego: po co w ogóle w silniku benzynowym filtr cząstek stałych? Zabieg stosowany jest nie tylko w przypadku samochodów, w których został przekroczony dopuszczalny poziom zanieczyszczeń, ale również w przypadku, gdy filtr jest jeszcze w dobrym stanie.